lördag 30 april 2011

Presentation

Jag kanske ska presentera mig oxå. Jag är 25 år gammal och bor i Bromma med sambo och våra 2 barn.

Min minsting är 6 månader och jag har fortfarande bebiskilon jag vill bli av med. Jag är en person som älskar mat och sötsaker men jag måste passa mig noga. Träningen går det gör det mesta bra med. Jag har kämpat med vikten i omgångar, mest för att jag har svårt att fatta att man inte kan äta godsaker varje dag. I nuläget är mitt viktmål att nå ner till 72 kg. Dit är det nästan 10 kg. Sen vill jag springa fortare och längre. Jag vill lyfta tyngre och få mer muskler.

Det här är många mil från en hardcore-träningsblogg. Jag är en helt vanlig småbarnsmamma som är missnöjd med vikten och som vill bli frisk och stark! Bloggen är tänkt att vara ett verktyg när motivationen tryter. Jag hoppas det finns fler därute så kan vi kanske stötta varann?




Crimson via fonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar