måndag 2 maj 2011

Dålig dag

Idag har inte vart en bra dag. Somnade inte förrens vid halv två i natt och sen ringde klockan vid kvart i sju. Hade bokat tvättstugan. Sju maskiner senare när jag var klar för en tupplur var barnen piggare än någonsin så det var bara att gilla läget. Jag har vart sjukligt trött idag och därav ingen träning.

Sitter just nu och råpluggar matte. Ska iväg med en kompis fredag-lördag och sova på hotell så veckans matte måste vara klar senast fredag förmiddag. Nu sitter jag fortfarande med det sista på förra veckans uppgifter. Det ser alltså lite mörkt ut. Dessutom nollställde stora tjejen min stegräknaren idag så det ser ut som jag tagit bara 3250 steg. Well well. Vart lite peppad av att läsa Det här
jag la faktiskt undan mandlarna som jag tagit fram för att snaska på. Sånt gillar jag!
Bjuder på ett foto jag tog häromdagen.



Crimson via fonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar