onsdag 18 maj 2011

Kom precis från gymet och ett långpass. Lilltjejen hade gott om tålamod så när jag egentligen var klar körde jag några extra övningar för att verkligen pumpa ut mig. Hade premiär på kettleballsen idag. Körde "svingen" och jag gillade den, en riktig pulshöjare, nästa gång lägger jag på en vändning med press och knäböj med kettlen. Jag gillar att köra flera övningar på samma ställe istället för att springa runt. Nu ska jag ut på långpromenad med barnvagnen :)


Crimson via fonen

2 kommentarer:

  1. Jag har spanat in kettlebells-övningar på nätet (you-tube). Finns massa trevligt!
    Jag är dock livrädd att göra fel, så än så länge har jag bara gjort "sidoböjen". Hur fel kan den bli tänker jag. :-D

    SvaraRadera
  2. Kul med lite nytt! Tänk verkligen på att inte krumma ryggen, och dra inte upp med armarna utan skjut ifrån höften. Ah, det där har du säkert koll på!
    Kör hårt!

    SvaraRadera