söndag 8 maj 2011

Vecka 18

Den här veckan har verkligen vart en parantes. Först var det väldigt mycket plugg måndag-torsdag eftersom jag skulle tappa hela lördag-söndag, man ser på stegen vilka dagar jag har pluggat extra mycket. Sen stack jag iväg fredag, kom hem lördag och låg totalt däckad hela dagen. Idag har jag haft väldigt ont i mitt högra knä, jag har haft svårt att böja benet. Jag testade zumban jag vanligtvis kör söndagar men insåg att det var helt omöjligt med knät. Istället åkte vi till fribeegolf-banan och tog en runda.

Imorgon är det vägning, och jag vet att jag kommer ligga på plus, jag går alltid upp typ 2 kg i samband med mens men det försvinner lika snabbt igen.

1 kommentar:

  1. Hej! Glöm inte att koka gröten typ två minuter efter ägget gått i, och rör runt ordentligt! Och du kan nog unna dig några twister, tror det är typ 50 kcal i varje, och man är rätt nöjd efter en. Toppen!

    SvaraRadera