måndag 18 juli 2011

Maxtest 1

Nu så är det klart. Jag vet inte hur smart det var att börja med löpningen för jag var rätt trött när det var dags för dem andra testen, men egentligen hade det inte spelat någon roll vilken ordning jag tog det. Huvudsaken är att jag tar allt i samma ordning nästa gång.

Så här blev resultatet:
  • 5 km:                                29,16 min
  • Plankan:                           På tå 57,2
  • Armhävningar på 2 min:  42 st på knä 
  • Upphopp :                         36 st 
  • Jägarvila.                         1,15
Sådär, då vet jag vad jag har att jämföra med nästa gång.
Tänkte även slänga in en vikt och en mätning för att se om det ändras sig något. Jag gissar på att maten kommer gå bättre när jag har lite press på mig. I detta nu är Tobbe ute och springer. Ska bli intressant att se hur det går. Så klart kommer han att bräcka min tid med hästlängder utan att ha lyft ett finger på ett år, men sånt är livet. Återkommer med vägning och mätning.

1 kommentar: