söndag 7 augusti 2011

Dag 21 av 28

Idag har jag nog gjort den största bedriften. Jag vaknade med en lätt bakfylla imorse (understatement of the year) och har tillbringat dagen på soffan eller i sängen. Över mig hängde dock faktumet att det bara blivit fyra pass den här veckan och jag var verkligen tvungen att hinna med ett femte. Så, jag dealade med Tobbe, en (till) timmes ostörd sömn mot att jag köper en pizza. Direkt när jag vaknade drog jag på mig träningskläderna och drog till gymet. Två kilometer på bandet, utmaningsövningar och lite drag i diverse maskiner var det jag hann innan gymet stängde vid 20. Sjukt nöjd med mig själv, jag tog mig ut och iväg!



Sen sist:
6 km löpning
10 min planka
10 min jägarvila
82 armhävningar
50 burpee
80 utfall
1 pass på gymet

Ställning i utmaningen:
5 (20) träningspass
28 (500) armhävningar
(500) Utfall
48 (350) burpees
25 (100) min planka
25 (100) min jägarvila
(50) km
1 nytt träningspass ska testas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar