söndag 29 september 2013

Dag 10 av 84

Dag 10av 84
10.634steg

Förbättringar
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie med kvarg, banan, lättmjölk och mynta,
Lunch: räksallad
Mellanmål: räkor med avokado
Middag: fläskkött med kantarellsås och sallad

Har jobbat idag, trodde att stegräknaren hade slutat funka då det gick så galet långsamt med stegen idag, fick ändå ihop lite dryga 10.500.

Var på bajenmatch nu på kvällen, besvikelsen var enorm när matchen var slut. Att det aldrig blir vår tur!

Imorgon startar en ny vecka även om mina veckor nu startar på torsdagar ;) ska packa ner träningsläger och köra ett pass på väg hem från skolan, äntligen! Har fortfarande inte hunnit sätta mig ner och skriva det där brevet till mig själv, däremot har jag funderat på vad det ska innehålla, midnattsloppet tror jag och milen under 55 min, det vore nått det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar