tisdag 24 september 2013

Dag 4 av 84


Dag 4 av 84
12.707 steg

Förbättringar
Ombytt motion: l
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie med kvarg, mango, lättmjölk och mynta, morotsjuice med citron
Lunch: kyckling kryddat på indiskt vis med ugnsrostade grönsaker och morötter
Mellanmål: keso/kvarg med kanel och banan
Middag: kycklingsoppa
Kväll: te

Var ju och tränade på itrim idag för första gången, kändes riktigt bra, shit vad jobbigt det var, ska iväg imorrn igen efter skolan. Imorse åkte jag ombytt till itrim så jag tänkte inte på att jag hade stegräknaren på mig, är nu uppe i 12.500 steg, alltså måste jag komma ihåg att TA AV MIG stegräknaren när jag tränar så det inte blir en massa fusksteg. Det har för övrigt vart en bra dag idag, motivationen är fortfarande på topp. Har redan fixat matlådorna tills imorgon, det blir ganska lätt eftersom jag gör iordning mycket mat på en gång och antingen fryser in eller lägger i kylen i portionsförpackningar. Jag ska försöka göra det så lätt för mig själv som möjligt så här i början. Tänker att sen när vanorna har satt sig så går det kanske av sig själv, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar