måndag 30 september 2013

Sug

Ohh jag har vart så fruktansvärt sugen på mat idag, eller, sugen på allt möjligt, godis, kakor, chips vad som hellst. Idag var första dagen då jag upplevde att suget var riktigt jobbigt. Lagade mat åt familjen och det var nästan outhärdligt, smakade några små baconbitar som jag stod och stekte, senare tog jag några vindruvor. Har försökt komma på vad suget kan bero på så att jag kan undvika det framöver. Jag kommer fram till att det måste vara frukosten imorse. Skrev ju ett inlägg om att kvargen var slut (katastroooof) och jag fick äta något annat än min vanliga smoothie. Problemet var att jag var väldigt stressad så jag stekte bara två ägg, åt tillsammans med ett glas juice av rödbeta, broccoli och citron. Inser ju att det INTE räckte, får i så fall blanda i lite grönsaker och skinka i dem stekta äggen nästa gång! Ska inte göra om detta misstag! Ät ordentlig frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar