lördag 12 oktober 2013

Dag 23 av 84

Dag 23 av 84
10.163 steg

Förbättringar
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie
Lunch: köttbullar med tomatsås och riven morot
Mellanmål: kyckling en apelsin
Middag: fläskkotlett med sallad
Kväll: godis och Cola light

Fan jag vet inte vad som händer nu, jag är konstant sugen och tänker på mat hela tiden och idag kunde jag inte stå emot. Har stoppat i mig några småbitar under dagen. Det är jättelångt från några mängder men det är själva beteendet jag måste bort från. Jag måste sluta småäta. Till imorgon har jag ställt matklocka på mobilen som ringer var fjärde timme, då blir det inget jäkla småätande! Jobbar dessutom i helgen och det är palatset för småätande. Där finns mat, godis, chips, ost etc etc precis överallt, det har gått bra hittills när jag har jobbat och det ska gå bra i helgen! Ska testa hur jobbyxorna sitter igen oxå!

Bytte min godisdag till idag, jag vill verkligen njuta av det och imorgon jobbar jag till 22.30, hemma precis innan midnatt. Så. Tog det idag istället framför nya avsnittet av greys anatomy! Sen kollade jag såklart fotbollen, fan vad bra att Sverige vann, viktigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar