lördag 19 oktober 2013

Dag 29 av 84

Den här veckan har vart överjäklig. Jag vet att jag tjatar om denna trötthet men den är övermäktig, känner mig lamslagen av den. Har ju sagt att jag ska till vårdcentralen men tänkte att i veckan att jag kanske borde testa optikern. Jag har ibland upplevt att jag ser lite suddigt på högra ögat och att ögonen känns ansträngda. Så att. Jag behöver glasögon. Japp. Jag som alltid skrutit om min perfekta syn! Jag ha redan beställt glasögon och jag hoppas verkligen att det kommer att hjälpa. Annars får det bli en tur till vårdcentralen ändå.
Dessa och ett par till har jag beställt.





Jag tänker inte ens skriva någon sammanställning kring hur det har gått idag. Säger direkt att det har gått åt helvete. Vet inte riktigt vad som hände, åt både godis och chips.... Det kändes så jäkla onödigt efteråt. Iaf chipsen. Godiset var ju det som jag får äta fastän jag bytte dag. Måste analysera detta. Hur kunde jag låta det ske. Men samtidigt, jag har skött min kost näst till exemplariskt i över fem veckor. Men detta ska inte upprepas! Känner att jag behöver prata med mina gruppkompisar på Itrim, samt ta upp detta med Johanna.
Nu ska jag sova på saken. Godnatt!
- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar