tisdag 15 oktober 2013

Motivationsmöte

Hade möte på itrim idag för att få lite pepp. Vet egentligen inte om jag fick det, jag var några minuter sen, så vi kom igång sent men det kändes lite stressat. Pratade bara om sånt som går bra. Hann inte prata om det som går mindre bra. Skulle även velat ha lyft min undran om tröttheten. Just nu är den totalt förlamande. Det är superjobbigt. Orkar absolut ingenting, trött när jag vaknar och trött när jag går och lägger mig och hela tiden däremellan. Spelar ingen roll om jag sover 6 eller 10 h per natt. Känns ungefär som när jag var gravid, precis samma slags trötthet ( är dock inte gravid!). Mitt skolarbete blir lidande, träningen, ja allt egentligen. Alla säger att det är normalt, det är hösten och mörkret som gör det men det känns fan inte normalt. Känns dock löjligt att gå till läkaren och säga - jag är trött. -jaha? Känns som att de har viktigare saker för sig.


- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar