torsdag 13 mars 2014

Hej igen!

Välkommen tillbaka till mig själv. Det var ett bra tag sen jag var här. Det har kommit lite emellan kan man säga. Jag har haft fruktansvärt mycket att göra och några saker fick då stryka på foten, bland annat denna blogg.

Nu tror ni säkert att jag har slutat skriva för att det har gått åt helvete och jag har gått upp alla Itrim-kilon igen men så är det faktiskt inte. Det har inte pekat ner sen sist men inte heller pekat upp, jag har legat och stampat på strax under 80 sen innan jul nu. Känns faktiskt bra, tycker att det är ett gott tecken att jag faktiskt klarar av att hålla vikten. Att jag återvänder till bloggen antar jag betyder att jag är lite extra motiverad och taggad just nu på att komma igång igen! Har ju trots allt en hel del kilon kvar till målvikten.

Jag och en kollega ska ju springa midnattsloppet i höst så nu är det dessutom dags att dra igång med träningen ordentligt. Vi satte igång med en utmaning i måndags för att kickstarta! Presenterar den och en rapport i ett eget inlägg. So long och hoppas ni är med mig!





- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar