torsdag 5 maj 2011

Bra morgon

Jag vaknade innan barnen, vad mycket det gör att få vakna av sig själv.
Nu har jag ätit en bra frukost med axa´s kärnor&protein bröd, makrill i tomatsås och äggröra. Till det ett glas c-vitaminbrus. Det här kommer jag stå mig på till lunch. Jag vet dock aldrig vad jag ska dricka till frukosten. Jag dricker inte kaffe och te är en kvällsdryck för mig. Mjölk är jag inte överförtjust i och juice är bara massa socker. Det brukar bli antingen ingenting eller ett glas vatten. Kanske får bli c-vitaminbrus i fortsättningen. Nu iväg till förskolan och sen till gymet.

3 kommentarer:

  1. Det där brödet har jag missat. Hm... Kanske ska prova. Är det gott? :-)

    SvaraRadera
  2. skönt med en alldeles egen morgonstund =)

    SvaraRadera
  3. Hej! Hoppas dagen är bra! Jag väljer faktiskt att inte publicera din senaste kommentar , jag är inte riktigt redo att outa mig så himla mycket än på min blogg:) Fånigt, jag vet! Men maila mig på karlssonnina80@hotmail.com så kan vi ju se om vi får ihop det någon gång på mitt jobb. Det var ganska länge sedan jag körde mycket med kettelbells, övningar går ju i perioder, men lite tips finns nog att hitta!

    SvaraRadera