onsdag 4 maj 2011

Stora tjejen var hemma från förskolan idag så det bidde inget gym som jag hade tänkt, istället skapade vi konst. Tänkte då sticka iväg direkt när sambon kom hem från jobbet men han fick jobba över och vid sex när han äntligen var henma var det 6-månaders kontroll för lilltjejen så tiden rann ut.
Hatar sådana här dagar när jag verkligen är peppad och vill komma iväg men omständigheterna stoppar mig. Typiskt.

Nu sitter jag i sängen och pluggar, barnen somnade sent. Imorgon blir det nya tag. Har börjat på en frukostlista att sätta på kylskåpet. Lägger upp den här när jag är nöjd. Någon som har tips på bra, nyttiga frukostar som man står sig på?






Crimson via fonen

1 kommentar:

  1. Jag har tipsat hos mig om mina favoriter, äggröten och fjällfill m ingefära, linfrön, allbran och russin. Hemmagjord musli oxå. Annars äter jag bara ägg och macka med bra pålägg, grapefrukt ibland. Och kaffe:)

    SvaraRadera