måndag 23 maj 2011

Vägning vecka 21

Dags för vägning! Förra veckan var en bra vecka. Den började bra med träning och promenader men sen vart lillan sjuk och satt som en igel på mig så det blev inte många knop tors-sön. Vanligtvis brukar jag slarva med maten när jag tränar mindre men nu blev det tvärtom. Har tänkt extra mycket på vad jag stoppat i mig.

Var på kalas i söndags och tog en liten bit tårta (och bara en) och gick och hämtade ett glas vatten istället för läsken som ställdes fram på bordet. Sen grillade vi lördag och söndag och jag kände mig precis lagom mätt efteråt. Ja hur gick det då? Minus 1,6kg, mycket nöjd!












Crimson via fonen

3 kommentarer:

  1. snygg viktminskning =) Superduktigt =)

    SvaraRadera
  2. Jättebra jobbat!
    Jag känner igen det där att man slarvar mer när man inte tränar... :-P

    SvaraRadera