tisdag 24 maj 2011

Sjukstuga

Alla är sjuka här hemma. Lilltjejen, stora tjejen och nu även sambon. Jag får torka näsor och hämta vatten. Senaste veckorna har vart fruktansvärt tunga. Sambon har jobbat galet mycket, jag har sluttampen på min mattekurs, lilltjejen har fått tre nya tänder som gjort att hon inte sover på nätterna och är extremt gnällig och vill sitta på mig hela dagarna. Vissa dagar har det känts som att jag håller på att kvävas.

Nu ser jag dock ljuset i tunneln, på fredag är mitt sista prov, på tisdag betygssamtal, sambon börjar sin pappaledighet nästa onsdag och vi kommer vara lediga tillsammans i cirka tio veckor. Jag längtar! Då kanske det börjar bli lite ordning på den här så kallade träningsbloggen.

1 kommentar:

  1. Gud så skönt! Det förstår jag verkligen att du ser fram emot!

    SvaraRadera