fredag 22 juli 2011

Maxtester

Sådärja, då är alla igång och alla resultat från första testet är inne. Tobbe tappade jag någonstans på vägen, han vågar väl inte vara sämre än oss tjejer ;-) Jag tycker alla ska vara skitnöjda med sina resultat och kämpa på att bräcka dem!
Så här ser det ut:

Carro Berglund
  • 5 km:                                29,16 min
  • Plankan:                           På tå 57,2
  • Armhävningar på 2 min:  42 st på knä 
  • Upphopp :                         36 st 
  • Jägarvila.                         1,15

Karro Lundberg
  • 5 km:                                33,18 min
  • Plankan:                           På tå 1,22
  • Armhävningar på 2 min:  28
  • Upphopp :                         21 st 
  • Jägarvila.                         1,01

Carro Andersson
  • 5 km:                                33,31 min
  • Plankan:                           På tå 1,32
  • Armhävningar på 2 min:  49
  • Upphopp :                         32 st 
  • Jägarvila.                         1,04

Maria Widgren
  • 5 km:                                36,20 min
  • Plankan:                           På tå 1,01
  • Armhävningar på 2 min:  43
  • Upphopp :                         33 st 
  • Jägarvila.                         45,8

Josefina Thorell

  • 5 km:                               44 min
  • Plankan:                           1,15
  • Armhävningar på 2 min:  22
  • Upphopp :                        25 st 
  • Jägarvila.                         1 min

Tobias Arback
  • 5 km:                               28,30 min
  • Plankan:                          1.33 min
  • Armhävningar på 2 min:  på tå 42
  • Upphopp :                        34 st 
  • Jägarvila.                        1.31 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar