måndag 25 juli 2011

Överkropp

Var på gymet idag och körde pass tre i 3-spliten. Nu har jag kört igenom det ordentligt en gång och det känns bra. Måste dra upp intensiteten lite bara. Eftersom jag bara tränar varje muskel en vid ett tillfälle  per vecka måste det vara riktigt riktigt tungt. Jag är tyvärr rätt bra på att fega och köra lite för lätt. Jag vill vara så trött att jag inte orkar en enda repetition till. Så var det idag med bisepscurlen. Sista två var så tunga att jag inte ens trodde jag skulle få upp den där satans vikten.

Så här ser min gymträning ut, jag startar alltid med två kilometer på löpbandet som uppvärmning och sen själva träningen. Jag kör två övningar paralellt med varann, dels för att hålla pulsen och lågan uppe och dels för att spara tid. Nu när jag är klar så avslutar jag med utmanings-övningarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar