lördag 30 juli 2011

Träningsbuddy

Idag fick jag sällskap av Maria på gymet, vi bestämde att hon skulle vara hos mig kl 9 men hon var så taggad att hon stod utanför dörren 20 min tidigt. Vi började med en uppvärmning på löpbandet, jag kände av mitt ben rätt mycket idag men det försvann efter typ 500 meter när jag blivit varm som vanligt. Det oroar mig lite faktiskt. Efter löpningen gick vi åt olika håll. Jag körde mitt benpass och Maria körde stationer med övningarna. På slutet körde vi tillsammans. Maria tyckte jag fuskade med plankan och jag tyckte hon fuskade med burbeesen så det gick väl jämnt ut. Jag gjorde en jobbigare planka på slutet av passet och Maria gjorde en jobbigare burpee.
Roligt att få sällskap på gymet för man sporrar varandra att orka lite till. Mer sånt tack!

3 kommentarer:

  1. Kul att köra tillsammans med någon idag!

    Carro har helt rätt, jag "fuskade" med mina burpees. Har uppfattat hur man gör dem lite fel men nu har jag fått hjälp så i fortsättningen blir det "riktiga" burpees. Ska man köra den riktigt riktiga kommr jag bryta armarna.

    Lyckades glömma min mobil på gymmet vilket jag som tur var upptäckte halvvägs hem så det blev att vända tillbaka och hämta den. Som tur var var det ingen annan som fått för sig att ta med den, phhuuu!

    Tack för idag Carro bra kört!!

    SvaraRadera
  2. GÅR det över huvud taget att fuska i "plankan"..?

    SvaraRadera
  3. Ja, om man står lite för högt med rumpan blir det lite lättare. Ner med rumpan så blir det jobbigare :D

    SvaraRadera