söndag 11 september 2011

Dag 3 fredag

Dagen började bra och jag tog tjejerna till öppna förskolan där vi skulle träffa Madeleine. Vi tog ett spontanbeslut att gå på personalfest på Patricia, gratis dricka och fri bar, inte helt fel. Två dagar i rad med alkohol för mig men jag känner att det faktiskt inte gör något. Det är så otroligt sällan jag dricker att jag faktiskt kan unna mig.
Frukost: äggröra med två ägg och 1dl bönor
Lunch: sallad, 1 dl bönor och 1 burk makrill.



Middag: biff med lite potatisgratäng, matvetesallad, oliver och grönsaker.
Dryck: vatten, 1 kopp te, 5 glas vin (eller var det 6)
Mellanmål: 50g vindruvor och en näve mandlar



Crimson via fonen

1 kommentar:

  1. 5 glas vin eller vart det 6... haha! hoppas du hade kul! Klart att du var värd det. Du börjar ju bli kalassnygg!

    Här kommer min rapport för helgen:


    lördag: 10/9
    Frukost kl 9:00: Musli med mjölk.
    Lunch kl 13:00: Ca 200g lasagne + sallad.
    Middag kl 18:00: Ca 125 g lax i ugnen + keso och en avokado till.
    Biogodis kl 21:00: En lite popkorn + vatten + några godisnappar.

    Söndag 11/9
    Tog en lång sovmorgon så det blev en sen frukost.

    Frukost 11:30: musli med mjölk + kaffelatte
    Lunch kl 14:30: kokt fullkornspasta 100g + 150g köttfärsås
    Mellanmål 17:30: Smoothie på 1/5 dl kesella 1%, 1,5 dl Verumyoghurt 0,5%, hallon + blåbär.
    Middag 19:30: 1st fullkorntortilla fylld med kyckling, guacamole, quinoa, fetaost, ruccola, gurka. + några edamamebönor. Guacamolen gjordes på kesella 1% och mycket vitlök.

    Ingen träning men förkylningen går åt rätt håll.

    /M

    SvaraRadera