fredag 9 september 2011

Dag 2

Igår läste jag fel på schemat så jag missade min första föreläsning, så jäkla klantigt. Var i skolan mellan 10 och 16. Sen en station till huddinge och gymet. Tog i rätt rejält med vikterna, däremot kändes benen fruktansvärt sega, borde tagit den där bananen innan passet istället för efteråt. Efter gymet drog jag in till söder, tog en sushi och mötte upp emma. Vi gick och kollade på när lisa, en gemensam kompis hade spelning. Två glas vin på det.

En jobbig grej, jag har så galet ont i mitt knä, jag har haft problem med det sen jag var typ 13-14 och det är alltid värst på vintern, brukar knappt känna av det på sommaren utan det kommer krypande på hösten varefter det börjar bli kallare, nu började jag dock känna av det redan för några veckor sen och det blir värre och värre redan nu. Det bådar inte gott...

Frukost: äggröra på två stekta ägg
Lunch: rester från igår, chili con carne med sallad
Middag: 10 bitar sushi
Mellanmål: en banan
Dryck: 3 koppar te med mjölk, vatten, två glas vin.

Träning: benpass på gymet, 2 km löpning och 5 min plankan.





Crimson via fonen

1 kommentar:

  1. Fredag 10/9
    Frukost kl 07:30: 1 dl musli med mjölk, kaffelatte, 1 ägg.
    Mellanmål 9:30: Två wasa sportknäcke med philladelphiaost och kalkonpålägg
    Lunch kl 12:00: ca 200g lasagne + ruccola och bladspenatsallad med olivolja.
    Lasagnen: Köttfärs med svarta bönor, kidneybönor, majs och morot i. Spenatplattor. Använde chippotelkeso samt chilicremefraich istället för bechamelsås. Lite ost.
    Mellanmål 14:30: Två wasa sportknäcke med philladelphiaost och kalkonpålägg
    Middag kl 20:00: Hemmagjord pizza. Pålägg – mozzarellaost, parmaskinka, fetaost, pepperonikorv, färsk ruccola samt olivolja. 2 st Corona 3,2%.

    Ingen träning, fortfarande förkyld :o(.

    /M

    SvaraRadera