söndag 22 september 2013

Dag 2 av 84

Förbättringar:
Dag 2 av 84
10.252 steg

Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: yoghurt med müsli och banan
Lunch: färsbiff, ugnsrostade grönsaker
Mellanmål: skinka och ett äpple
Ef: lördagsgodis 100 g
Middag: räksallad

Var på gubbängsfältet hela dagen idag och bevittnade bajenfans cup. Vilket fantastiskt väder vi fick, njöt i fulla drag! Blev förvånad att det inte märktes på stegen dock då jag faktiskt stod och gick från 11.00 till 16.00, men det var väl mest att jag stod då. Fick faktiskt ta en liten vända till tvättstugan innan jag gick o la mig för att komma upp i 10.000 steg. Fick mitt efterlängtade lördagsgodis idag, 100 gram, jättegott och precis lagom. Åkte hem till en kompis idag som hade dukat fram godis och grönsaker med dip, jag tog lite grönsaker, utan dip och inget godis, var faktiskt inte speciellt svårt att motstå, kan det inte alltid vara så här lätt!!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar