söndag 22 september 2013

Konditionstest

Körde konditionstest på itrim idag. Det gick ut på att jag skulle gå så fort jag bara kunde efter en utmätt sträcka, ca 650 meter. Jag fick inte springa utan bara gå. Jag tänkte lite att -hur svårt kan det vara, och ställde in mig på att få ett bra resultat. Det fick jag väl oxå, hamnade på grönt, kolla bilden. Tiden hade kunnat vara lite bättre tillochmed, borde ha värmt upp ordentligt innan, gjorde inte det för att jag tänkte, som sagt, hur svårt kan det vara.

Ärligt talat så var det ganska jobbigt och jag var rejält andfådd när jag kom i mål. Stod sen och hejade på de andra som oxå körde idag. Bland annat två stycken från min viktminskningsgrupp. Vi hejade och snackade lite. De hade båda två börjat köra rivstarten som innebär pulver i tre veckor, måste säga att jag inte är ett dugg avundsjuk på det. Själv ska jag ställa mig och laga middag nu. Kyckling står på menyn, mumma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar