söndag 22 september 2013

Dag 3 av 84

Dag 3 av 84
steg: 10.227

Förbättringar:
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: gröt med bär och äppelmos, morotsjuice och 1 ägg
Lunch: färsbiff, ugnsrostade grönsaker
Mellanmål: -
Middag: indisk kycklingsallad med gurka och morot
Kväll: te

Gick upp sent idag och åt inte frukost förrens vid 10, det fick jag sota för sedan hela dagen i form av hunger och lite ökat sug. Var ju på konditionstest vid 13, var hemma 14 och lunchen var inte klar förrens vid 15. Alltså blev det 5 h emellan, lite väl långt men jag tänker ändå ge mig själv en bock då jag ändå skött mig resten av dagen. Nu vet jag hur viktigt det är att verkligen planera i förväg, hela tiden! Jag får inte börja safea nu, planering, planering, planering är det som gäller.
Tänkte faktiskt gå ut i köket på en gång och fixa morgondagens lunch och mellanmålspackning.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar