fredag 27 september 2013

Dag 8 av 84

Dag 8 av 84
11.143 steg

Förbättringar
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie med kvarg, banan, lättmjölk och mynta,
Lunch: köttbullar i tomatsås
Mellanmål: skinka med pepparrot
Middag: höstwok, lite sallad till och en ostskiva
Kväll: te

Idag har vart ännu en intensiv dag. Började med att jag fixade klart det sista med tentan och skickade in, såååå skönt när det blir klart varje gång. Efter det har jag suttit i nästan fem timmar med kläder som skulle sorteras, vikas och märkas inför morgondagens klädbytardag. Jag hjälper dessutom till på den så halv fem var jag på plats för förberedelser. Tur det, att jag fick något aktivt att göra för fram tills dess stod stegräknaren på 2-3000, slutade på över 11.000 så det blev en bra spurt på slutet.

Det bjöds på god middag, surdegsbröd med horder av tillbehör, jag satt och käkade min matlåda i godan ro och lät mig inte påverkas. Funtar på att ta mig iväg och träna imorgon bitti om halsen känns bra, nu på kvällen har jag inte känt av något alls. Hoppas hoppas. Får bli en lång rapport imorgon. Tänkte även sätta mig och skriva det där motivationsbrevet till mig själv!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar