söndag 6 oktober 2013

Dag 18 av 84

Dag 18 av 84
10.037 steg

Förbättringar
Ombytt motion:l
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Lunch: ugnsrostade rödbetor med chèvre, fläskkotlett, sallad
Mellanmål: pannkaka med rivet äpple och äppelmos
Middag: fläskkarré med ratatoullie och bönor
Mellanmål: (efter träning) keso och banan

Gick upp 11 idag!!! Sov till kvart i, helt otroligt men sååååå skönt! Gick direkt på lunchen när jag vaknade. Vi har bara vilat och gjort så lite som möjligt idag, inte så ofta vi är barnlediga om det inte är något särskilt. Tränade på kvällen efter att barnen lagt sig. Mina sista 500 steg tog jag gåendes runt i lägenheten, det har vart riktigt segt att få mina steg fre-sön. Något jag måste fundera över, varför är jag så inaktiv när jag är ledig? Den sover jag på.


- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar