måndag 7 oktober 2013

Dag 19 av 84

Dag 19 av 84
10.247 steg

Förbättringar
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie med halv banan och blåbär
Lunch: kycklingfilé med ugnsrostade grönsaker
Mellanmål: 1 burk makrill med två Wasa sport och 2 satsumas
Middag: köttbullar med stekt lök och riven morot
Kväll: te

Vart hemma och pluggat hela dagen idag. Lämnade barnen imorse och gick sedan hem. Det är väl inte så jättelångt till förskolan egentligen men det är uppförsbacke hela vägen i två kilometer och med två barn tar det väldigt! lång tid. Jag har nästan alltid tagit bilen fram och tillbaka för att jag är så lat men sedan jag började på Itrim har jag inte gjort det en enda gång (fråga mig igen när det är vinter och -15grader). Istället tar jag tunnelbanan och får lite promenad på köpet.

En sak jag börjar bli leds på nu är min trötthet. Jag är så trött att jag inte orkar göra någonting öht. Sover bra på nätterna men det spelar ingen roll hur mycket jag sover för jag är trött ändå. Börjar fundera allvarligt om jag bor kolla upp det, kanske någon vitamin eller järnbrist. Kanske ska ta och ringa vårdcentralen för koll.
Förresten börjar jag längta efter julen, tog en kopp julte nu på kvällen och det doftade helt fantastiskt. Inte så lång tid kvar till december nu!




- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar