torsdag 10 oktober 2013

Dag 22 av 84

Dag 22 av 84
16.175 steg

Förbättringar
Ombytt motion:l
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie
Lunch: köttbullar med tomatsås och riven morot
Mellanmål: kyckling, stekt champinjon och zucchini
Middag: köttfärsås med sallad och riven morot
Kväll: en satsumas och en kopp te

Det har vart en tuff dag idag. Vart hungrig och sugen hela dagen idag, har dessutom stått och lagat mat i tre timmar. Gjorde fem lasagner som jag gav till min bror som precis blivit pappa. Jag smååt lite medansvar lagade. Varför förstår jag inte, det är det jag måste bort ifrån. Vi pratade tillochmed om det på gruppmötet imorse-varför det är så viktigt med regelbundenhet. Ska sova på varför jag hade så svårt att stå emot just idag.

Var och tränade imorse för att sedan promenera hem, har samlat ihop över 16.000 steg idag, det är bra jobbat! Kanske fler promenader som behövs men hur kan jag gå promenader att locka när jag rycker det är så nedrans trist?




- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar