söndag 13 oktober 2013

Dag 24 av 84

Dag 24 av 84
13.469 steg

Förbättringar
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: smoothie
Lunch: köttfärsås med sallad
Mellanmål: kvarg med vaniljpulver, lite stevia och jordgubbar
Middag: räksallad
Utöver: 2 koppar te, ett plommon, en bit rökt makrill.

Jobbade idag, gick jättebra. På jobbet finns verkligen lockelser i form av mat, överallt. Förut kunde jag stoppa i mig otroliga mängder godis, bakverk och snacks under en dag. Idag och de senaste jobbpassen har jag hållt mig till måltidsordningen. Idag har jag ätit ett plommon och en bit rökt makrill extra. Rökt fisk är verkligen fantastiskt gott, varför äter jag inte det oftare? Det är verkligen en prövning under jobbhelgerna men jag har gett mig fan på att klara det!
Nu är det verkligen dags för att knoppa!



- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar