onsdag 2 oktober 2013

Räknat fel, dag 14

Dag 14 av 84
10.346 steg

Förbättringar
Ombytt motion:
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: dinkelgröt med äppelmos och stekt ägg, morotsjuice
Lunch: färsbiff med ugnsgrönsaker
Mellanmål: räkor och grönsaker, tre solt. tomater och 2 ostskivor
Middag: wok med sallad
Kväll: balja te

Inser att jag har ju räknat fel på dagarna, i träningsboken och matdagboken startade jag på en torsdag, här på en fredag, rätt ska vara rätt. Nu har jag kört tre veckor med handfast minus men bara två sedan första samtalet, vet inte vart det egentligen räknas ifrån eftersom jag hade gick ner tre kg under min första vecka. Så de tio kilona jag ska tappa på 12 veckor, räknas de första 3 med i dem eller inte? Jag tänker att de inte gör det. Imorgon är det vägning på itrim, ny remsa. Spännande, har ju inte vägt mig sedan förra veckan och då var det ju lite trögt. Känns inte som att det har hänt så mycket, har ju inte tränat en enda gång heller sedan sist så vi får väl se, ska bli spännande hur som hellst...

- Crimson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar