lördag 27 augusti 2011

Back in business (nästan)

Hemma från Turkiet. Jag känner mig fortfarande brun och fräsch. Det vart inte så mycket träning därnere, 36 grader i luften inbjöd inte till några löprundor och gymet var inte mycket att hänga i julgranen. Två pass vart det totalt och det får jag vara nöjd med semester och allt. Jag var supertaggad på att komma hem och snöra på mig löparskorna men jag drog på mig världens förkylning. (AC:n för högt, rookiemisstag jag vet) så jag har legat hemma och snörvlat hela veckan. Börjar känna mig bättre men dras fortfarande med hostan från hell. Så fort jag känner mig pigg igen så ska jag sätta igång.

Jag började skolan i torsdags, Förskolelärarutbildning på Södertörns högskola. Kommer göra Huddinge till mitt andra hemmagym eftersom det ligger typ fem minuter därifrån, kanske hinner iväg under dagarna om jag har långt mellan föreläsningarna. Det är helt nybyggt och jättestort, lyxigt värre!

Känner för en ny utmaning men jag gör nog ett eget inlägg om det så att det syns ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar