tisdag 2 augusti 2011

Rapportering tisdag




Crimson via fonen

4 kommentarer:

  1. God morgon!

    Har kört följande övningar nu på morgonen:
    25 armhävningar (på tå)
    30 utfall
    35 burpees
    6 min plankan
    6 min jägaren

    Hoppas komma iväg till gymmet lite senare för lite löpning. Tyvärr så är min annars så glada dotter lite ledsen just nu. Vi misstänker att det kan vara lite tänder som är på väg. Hon har haft lite feber och dregglar mer än vanligt samt suger på allt.

    Nu blir det lite mellanmål och sedan sol på balkongen!

    Keep up the good job!

    /M

    SvaraRadera
  2. Det fick bär eller brista.... och det gick!

    Natalie fick ligga i vagnen medan jag kämpade på på bandet. Det blev totalt 4 km.

    Dags för dusch nr 2 och lite lunch.

    /M

    SvaraRadera
  3. Ställning i utmaningen:
    12 (20) träningspass
    197 (500) armhävningar
    214 (500) Utfall
    270 (350) burpees (började ju om på dessa)
    46 (100) min planka
    47 (100) min jägarvila
    26 (50) km
    2 nya träningspass ska testas

    /M

    SvaraRadera
  4. Jag är ledsen Carro, det gick åt helvete med träning på Öland. Först bidde Olga magsjuk, sedan jag. Gav upp din utmaning. MEN; jag har ändå fortsatt träna. Gick och köpte mig en pilatesboll idag. Det är din förtjänst. Är peppad till tusen.
    puss på rej. / Josefina

    Ps. du ser jäkligt fit ut på bilderna.

    SvaraRadera