fredag 4 oktober 2013

Dag 16 av 84

Dag 16 av 84
10.310 steg

Förbättringar
Ombytt motion:l
Vardagsmotion: l
Vatten 1,5 liter: l
Måltidsordning: l
Lördagsgodis: l

Frukost: fitnesspannkakor med rivet äpple och äppelmos
Lunch: ugnsrostade rödbetor med chèvre, fläskkotlett, sallad
Mellanmål: skinka med pepparrot och en satsumas
Middag: ugnsrostade rödbetor med chèvre, fläskkotlett, sallad
Kväll: balja te, två knäcke och två ägg

Hemmadag, har inte ens vart utanför dörren. Det innebär att det inte blir så många steg. Speciellt inte om jag, som jag berättade, GLÖMDE sätta på mig stegräknaren. Det fick bli en 75 minuters promenad för att komma upp till målet, vad gör man inte som sagt för ett streck i protokollet. Känns fortfarande bra förutom att jag är så galet trött hela tiden. Sover middag alla dagar då jag har tillfälle, helt slut, förstår inte varför, trodde först att det var förkylningen, men jag vet inte. Står ju inte på ett jättehögt kalori-intag just nu, kan det vara det tro? Tror jag ska ta upp det på nästa gruppträff. Har förresten skrivit mitt motivationsbrev. Funderar på om jag ska lägga upp det här, får bli i helgen i så fall. Imorgon blir det äntligen lite svampletning och så är vi barnfria lör-sön, sköönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar